Sunday, October 2, 2011

:: rasa cinta itu macam eskim.. ::


....بسم الله الرحمن الرحيم 
-السلام عليكم-

•.¸¸.•´¯`•.♥.•´¯`•.¸¸.•



p/s : ini bukan entri pasal cinta #ehyeke?
*sebenarnya memang nak tulis pasal cinta.. sebab tulah tajuk macam tu.. tapi isi lain.. haha*
opss.. sorry.. terus baca k? please *muka-penuh-harapan*


~~~


orang kata saya garang.. ada jugak yang kata saya serius.. and.. yang paling bestnya..
ada orang kata saya PELIK..


eh.. pelik ke saya?


apa yang orang kata pasal korang pulak ye?
cantik? lawa? comel? pandai?

wooo.. Alhamdulillah.. (^_^)


tapi..tapi..tapi..


kalau ada orang cakap yang tak best pasal kita macam mana?


"kau ni hampes la.."


"hang teruk!"


"wawa demoks (debab+gemoks).." 
*maaaaih.. taching ceq..*


"awak ni.. awat ke lampi sangat?"
*lampi = lambat+pick up


dan lain-lain lagi..


ouch!


boleh terima tak?


aigo.. after taching selama beberapa saat.. apa kata korang buat muka selamba tak ter'efek apa.. dan cakap..


hey kamu!
"i am special in my own way la.. hang apa tau?"





lol..


chill people.. orang boleh kata macam-macam pasal kita.. boleh kutuk dan down graded kan kita.. tapi yang paling penting adalah diri kita dan apa yang kita rasa.. 


so.. be happy with your life ok?


out!





3 comments:

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah said...

terima je. heh. sebab itu pandangan orang terhadap kita.

cik nurussalwa said...

nazrul : haha. boleh2.. terimalah.. sapa suruh reject pun.. lol

Shorim Kasih said...

nice..hehe