Monday, October 10, 2011

:: kek oren ::


....بسم الله الرحمن الرحيم
-السلام عليكم-

•.¸¸.•´¯`•.♥.•´¯`•.¸¸.•


kalau mood baking mem'baking dah datang, tidur pun terabai..
huhuk~

malam tadi try resepi baru..

kek oren (^_^)


nak bawak pergi tutorial ALIN kejap lagi..
tah rasa apa tah..
naseb la..
lol..

(ALIN = Applied Linguistics)

sob..sob..kelas last ALIN sem ni..
lepas ni tak ada dah kelas dengan Robyn..

*sorry ter'emo pulak..
huhuk~

ok lah..
saje nak menunjuk je..
*over.. hihi~

nak resepi?
klik sini

taaa~

out~

16 comments:

Eyza AlHusna said...

Salam ukthi~
Amboi!! ni rasa nak g ambush kelas dia ni! (tp musti dah abes)

cik nurussalwa said...

kak eyza : hihi~ ada lagi sikit kat rumah. kalau nak sila mai :)

afzalsukasuki said...

wah pandai rupanya dia buat kek?cantik..tapi apa rasanya plak ye?huhu :P

cik nurussalwa said...

afzal : nampaknya maklum balas adalah positif :)

sis92 said...

amboi nmnpak enakla
rasa sikit hehe
jmput ke blog ye

fiQ'Ra said...

waaaaa... lapar lapar =)

myezatul aQma said...

nakkkk

MakNgah said...

kek feveret mak saya. Kalau raya bukan sebijik tapi empat dia suruh sy buat. dia sorang je yang makan.Dia suka kalau letak sikit kulit oren yg diparut tu sebab nanti bau dia semerbak.

tp orang muda mesti suka kek coklat la kan.

cik nurussalwa said...

sis92 : tak rasa mana tau kan..

fiQ'Ra : makan..makan..

myezatul : sile2

cik nurussalwa said...

mak ngah : kek coklat tu memang kek majoriti orang suka.. :)

Tentang Kita said...

x pernah lg wat kek..nk try wat tp kena tunggu oven baru

YOUsoF said...

Tak nak resepi tapi nak rasa. ;D
Sebab tak rajin nak mem-baking ni.

HAFIZAH HAIRI said...

mm . nyam2 . cedapnye . bak mai sini sikit . hehehe

ctk said...

fuh. pndainyer..krim tu cm bes je..hehe

fiezah91 said...

hehe. nak sikit boleh. nak tolong rasa.ekekeke :P

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah said...

hoho. nak jugak2!