Saturday, June 25, 2011

:: LETS LEARN FROM THE BEST (ENTRY PENGANJUR) ::

....بسم الله الرحمن الرحيم 
-السلام عليكم-

Macam yang saya janjikan.. ini entry dari penganjur.. boleh rujuk sebagai contoh kalau rasa segmen ni susah ye..

(klik banner untuk details segmen) 
:: SEGMEN : LETS LEARN FROM THE BEST ::

~~~

Dari Ali R.A bahwa Rasulullah SAW bersabda: 
“Janganlah salah seorang di antara kalian minum sambil berdiri.” Riwayat Muslim.

senangkan nak faham?

maksudnya kat sini.. kalau nak minum tu.. silalah duduk ye..
saya pun kadang-kadang terlupa.. ye lah dah dahaga sangat yang ingat just nak basahkan tekak je.. tapi.. tak baik lah kalau macam tu.. 

  

lepas ni tak mahu dah minum berdiri.. tak sopan.. kurang manis.. and jatuh saham ai~~~

so, apa lagi? kalau nak minum, sila duduk ye.

~~~

sekian~

~~~

p/s : jom berlumba membuat kebaikan~ join yuk~

3 comments:

mha_93generationz said...

simple but sarat dengan hikmah...
nice blog also...

al_hakim said...

lepas ni kena duduk...

kay_are said...

tapi kengkdang sebab nak cepat so terminum berdiri gak.. ape pun thanx atas peringatan ye =)