Friday, January 21, 2011

:: KiTa TaK bOleh.. ::

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
السلام عليكم
♫❤♫❤♫❤.•*¨`*•..¸♥☼♥ ¸.•*¨`*•.♫❤♫❤♫❤

:: KiTa TaK bOleh.. ::
 
apa yang kita tak boleh?? kita tak boleh harap yang orang faham kita.. kalau kita mengharapkan yang sedemikian, itu maknanya kita seorang yang mementingkan diri sendiri.. tak baik woo..
 
heee~
 
korang pernah dengar tak, kalau kita ada expectation pada orang, kita sepatutnya memiliki expectation tu dulu?
 
kiranya dalam konteks ni, kalau kita nak orang faham kita, kita pun kenalah faham orang tu dulu..
 
faham? mesti korang faham punye lah.. kan?
 
itu je lah..
pendek je untuk kali ni..
 
(^_^)
 
out chasing for happiness.
~
 
 (^_^)

3 comments:

al_hakim said...

betul tu..kite kene paham diri kite dulu kan..btw satu hari 2 entry..gud2..

senydream said...

yup..sy skong ape y al-hakim ckp tu..:)

ana_liyana said...

yup2..hihi~ =]