Monday, December 27, 2010

:: AwArD Ye ::

....بسم الله الرحمن الرحيم 
-السلام عليكم-

•.¸¸.•´¯`•.♥.•´¯`•.¸¸.•

terharunye~~~

cik nurussalwa dapat award la.. wee~ (excited melampau)
tingkiu vewy mucho kepada sis Nina atas award ni..
masyeh~!
(^_^)



Apa nama kamu punya blog?
::❤❤❤ThE GaRdEn oF LoVe ❤❤❤::

Kenapa kamu letak tuu sebagai title?
sebenarnya tah la.. maybe saya suka GARDEN.. dan saya juga suka LOVE.. heee~ 

Siapakah teman yang paling kamu sayang? (bukan bf/gf )
nela putri warni bt azizi

Kenapa kamu sayang dia
because, she's my bestfren foreva. (^_^) love u sis~!

Tag enam orang dalam award ni.
6. tatau la.. sape nak? sile2.. (^_^)

and,
untuk sis Nina..

pliz bangat, terimalah award balas dari akak ni.. 


itu je.. tak cute pun.. sudi-sudi la amek ye..

(^_^)

1 comment:

dya adriza said...

oh! tq so much dear ^^ nanti saya amek k.. awk pun, sudi2 la amek award yg belambak kat blog saya tu ek huhu.. nanti saya letak nama awk ^^