Sunday, August 28, 2011

:: SELAMAT HARI LAHIR SAYANGKU ::


....بسم الله الرحمن الرحيم 
-السلام عليكم-

nak jiwang jugak!

p/s : sila baca sampai habis okie~
lol~

♥  

sayang,
hari ni hari lahir awak..
tapi saya jauh dari awak..
kita terpisah benua~
awak kat Malaysia, saya kat New Zealand..

sayang,
saya rindu awak sangat-sangat!
SELAMAT HARI LAHIR tau awak..
esok raya ea?
jangan lupa saya di perantauan ni tau..

pagi tadi saya mesej awak..
setakat 9sen NZ ni apa la sangat kan?
awak mintak hadiah..
nanti k awak..
saya balik Malaysia nanti saya bawak hadiah untuk awak k..
awak tunggu saya balik tau..
kalau boleh awak kena mai jemput saya kat airport..~

sayang,
usia dah lanjut tu! t kalau kawen jangan lupe jemput tau.
erk~

haha~

NELA PUTRI WARNI BINTI AZIZI,
aku sayang kau!

jaga diri jaga hati jaga iman k..
may Allah bless you always.

i love you and i miss you.

take care there.

(^_^)

till we meet again, insyaAllah.

HAPPY BIRTHDAY SAYANG.




out~


2 comments:

Marniey said...

epy besday jugak kat nela :)

Shorim Kasih said...

suspen je...haha..hampir kecewa da td...huhu