Wednesday, August 3, 2011

:: ANDAI ESOK BUKAN MILIKKU LAGI.. ::

....بسم الله الرحمن الرحيم 
-السلام عليكم-



curahan rasa jiwa yang hampir dipanggil 'pergi'..


~~~


andai esok bukan milikku lagi..

ampunkan segala salah silap saya.. mungkin ada yang terguris pedih dengan kata-kata dan tingkah laku saya.. saya manusia biasa, pasti akan ada kurangnya manusia kerdil ini..

saya tahu saya bukan sesiapa pun dalam hidup kalian para pembaca.. seorang insan asing yang menjadikan blog sebagai wadah mencurah rasa.. tapi.. demi Allah, saya pohon doa dari kalian.. mengiringi perjalanan menemui si DIA Pencipta.. tak daya rasanya menjalaninya sendirian..

saudara saudari sekalian,

ketahuilah hati ini masih belum bersedia untuk 'pergi'.. terasa bagai cacat pancaindera.. kurang serba serbi.. kerdil..lemah..bersalut dosa.. jangan nanti ada antara kita yang 'dipanggil' tatkala diri masih pincang, masih gagal mencari erti..

saya takut. terlalu banyak yang saya ingkari.. terlalu banyak yang saya gagal untuk fahami.. bagaimana nanti saat diri diadili? 

jangan sampai ada sesalan.. ambillah pengajaran dari apa yang anda baca tentang saya.. saya tak nak, ada yang merasai siksa di hari kemudian.. malah saya amat takut jika saya sendiri merasainya..

andai esok bukan milikku lagi..

saya pinta, kongsikanlah coretan rasa saya di sini.. moga dengan izinNYA ada manfaatnya untuk saudara-saudari malah lebih lagi buat diri yang sudah 'pergi' ini..

InsyaAllah..

Allahuma Ameen..


~~~

out~


6 comments:

Cik Aqilah Wardah said...

anda adalah adik saya!

penting kehadiran anda dalam hidup saya!

oh, tabah lah... :)

terokai seni said...

pergi tak kembali... insaf!

Oh Hani (◕‿◕✿) said...

whatever it is.. be strong dear sis!

zer0xs said...

Mungkinkah esok.. kita bertemu lagi....

pelangi hafyza said...

saya juga takut~huhu

mR.sAm said...

demi masa..sbgai peggngn insyllh aman dan tenteram