Saturday, August 20, 2011

:: I DON'T WANT TO LET THESE WORDS BE UNSAID.. ::


....بسم الله الرحمن الرحيم 
-السلام عليكم-

oh, ini penting.. sila baca bagi yang berkenaan..


~~~

saya gagal memahami erti siapa diri ini.. dan saya sedang berusaha untuk mendapatkan kefahaman itu..

saya sangat rasakan.. yang tika ini, adalah tika waktu terakhir untuk saya meluahkan apa yang terbuku dihati, buat awak di sana..

andai ini adalah kesempatan terakhir saya, bersisakan sekeping hati yang masih pedih menanggung perasaan, saya nak awak tahu..

saya mintak maaf atas segalanya..

dan, saya juga berterima kasih atas segalanya..

saya nak awak ingat, saat ini, sekeping hati ini masih terlalu prihatin tentang awak.. 

so, do take care..

maafkan saya jika saya bukan lagi saya yang dulu..

maafkan saya dengan apa yang saya lakukan, semalam, hari ini, dan juga esok..

moga Allah tunjukkan jalanNYA buat kita..

Selamat tinggal.

Assalamualaikum.

~~~

(T__T)

out~

11 comments:

masturah idrus said...

Be strong Wawa. Allah is always with you!

Kalau berkesempatan, habaq mai lah cerita apa kat atas ni kat org ye..

vampire and his lady said...

kenapa????

pelangi hafyza said...

salwa?

Cik Aqilah Wardah said...

siapa awak tu?? huh? huh?

meh nak campak.. :D

Elih Japahar said...

Banyakkan bersabar...semoga dia memahami perasaan awak :)

cemomoi said...

solat istikharah!

Fz27 said...

mcm pasrah ja.. bunyi nya

mardiana said...

nape sedih je ni..

adrinaqamarina said...

sis jangan sedih sedih yee ;) *peluk kuatkuat*

guest said...

blog bru msuk ar

cemomoi said...

bersua muka tidak, tapi tetap setia; beramah-tamah tidak, tapi tetap mesra; bersenda ikut suka jee, tak tau plak ada yang terasa; mengomen macam le hebat, tak prasan rakan rasa kena sebat; duhai sahabat duhai pelawat, kususun ruas jari yang karat, mohon ampun ke hadrat, agar kita semua beroleh rahmat, Allah limpahi dengan berkat