Saturday, August 20, 2011

:: DARI DAPUR THE GARDEN OF LOVE ::

....بسم الله الرحمن الرحيم 
-السلام عليكم-

antara benda best yang selalu saya buat kat New Zealand di waktu lapang saya adalah baking..

dan saya sengaja je nak buat entri pasal makanan harini..

saya tahu sekarang ni bulan puasa, ampun dan maaf la ye kalau gambar-gambar yang saya share ni agak menggugat puasa korang semua..lol~

(^_^)

~~~
ni butter cupcake.. topping je coklat.. menarik tak?

 
yang ni cocholate cupcake.. sedap.. serius~


butter cookies..


yogurt cake..

~~~

itu je la yang ada dalam koleksi gambar.. lain-lain hilang p mana tah..

cukup la kot..

anyway, ada kawan saya ni buat GA.. and dia larang saya join.. ~
al-kisah.. nak tahu apa kontest tu?

just klik link ni : NEW ZEALAND EID CARD GIVE AWAY

out~


5 comments:

Anonymous said...

sedapnye.. nak choc cupcake!

Amie said...

Assalam Nurussalwa,
lawa2 cup cakes tu ye... meleleh liur, dah buka puasa takpe...

Elie Lily said...

wow!!

bella_bumbum said...

wahhhh lapar pulak tengok :D

mia amira said...

wahh2.. mcm sedap jew.. ley kongsi resepi nie.. :)