Sunday, April 3, 2011

:: SATUKAN CINTA KITA DALAM DOA WAHAI PILIHAN HATI ::


....بسم الله الرحمن الرحيم 
-السلام عليكم-

•.¸¸.•´¯`•.♥.•´¯`•.¸¸.•


entri ini khas untuk PiLiHaN HaTi..

awak,
maaf saya buat awak sedih.. hati saya pun sedih.. jiwa saya pun sakit.. tapi, saya pasti ini untuk kebaikan kita jugak.. betapa sakit pun kita rasa, yakinlah ini yang terbaik.

awak,
walaupun saya menjauh, antara kita still ada ikatan.. awak jangan risau.. saya pasti setia.. dan janji saya tu, InsyaAllah akan saya tunaikan.. saya tunggu awak..

awak,
saya tahu, susah nak buang kebiasaan kita.. sakit.. tapi, kalau yang sakit ni boleh bawak bahagia untuk kita, boleh membawa kasih Allah pada kita, berbaloikan rasa sakit ni?

awak,
jangan sedih tau.. saya sentiasa mendoakan agar Allah berikan yang terbaik untuk kita.. kita dambakan Rahmat dan keberkatanNYA dalam hubungan kita.. maka kita jagalah hubungan kita baik-baik ye? biarlah kita jauh, tak berhubungan sekalipun, satukan cinta kita dalam doa ye?

awak,
kuatlah.. saya akan kuat sama-sama dengan awak.. kalau awak lemah.. saya takut saya pun ikut lemah.. carilah Allah.. dan Allah akan jaga awak.. yakinlah pada-NYA.. jangan cari selain DIA..

awak,
ALLAH sayang kita, sebab tu ALLAH pilih kita untuk ambil jalan ni.. kalau memang jodoh kita berdua, pasti kita akan bersatu juga.. jangan risau.. janji ALLAH itu pasti..

awak,
maafkan saya ye..

:: SaTuKaN CiNtA dALaM dOa WaHai PiLiHaN HaTi ::

kalau kita jaga agama ALLAH, insyaALLAH ALLAH akan jaga kita..

" Cinta itu pasti ada"
Pasti kita akan temuinya..

Dengan membersihkan diri kita daripada segala noda dan dosa..
Kelak, cinta abadi dan hakiki akan mula bertakhta dalam jiwa kita seorang hamba..

Assalamualaikum.



12 comments:

dya adriza said...

dear =) insyaallah.. ada jodoh ada la tu. yg penting, doa.. moga ikatan itu dirahmati..

mz u..

azwa amani said...

salwa jalan yg awak pilih itu bagus..didiklah ahti dengan sebaiknya...yakin dengan janji tuhan..nak berhubung tak salah...tapi kena jaga hati betul2.. :)

intan.maisarah said...

saya juga memilih jalan yang sama seperti kamu..
semoga itulah jalan yang terbaik

iEk@ said...

hmm insyaAllah..aku pun dah buat jejak yang sama sebnarnya...

skandaLdariLangit said...

:)

AdiaLuze said...

Alaaaa ... Sedeynyeee ... T_T ..

Kuatkan dirimu ye dik ... Insyallah, apa yang Allah dah tentukan adalah yang terbaek untuk kita ... DIA Maha Mengetahui segala2nye ...

cemomoi said...

kalo dah buat pilihan eeelok le solat hajat mohon ditetapkan dan disatukan dalam pilihan tu

al_hakim said...

awak..=) sy nak senyum..

kay_are said...

ade jodoh tidak kemane, same2 mendoakan yang tebaik untuk diri sendiri ye, moga jodoh cik salwa ngan pilihan hati tu =)

sya fieqa said...

hurm, yup btl..
kalo dah jodoh, xkan kemana..
be happy ya laling!=)

adan said...

salam,
saya pernah dengar.. jika dia adalah jodoh kita.. biar jauh mana dia berada dia pasti akan bertemu dengan kita..

semoga hubungan cik salwa berkekalan... amin.. ^_^

Miss Tira said...

Kalau dah jodoh takkan kemana. Selalu beribadah dan berdoa kepadaNya agar diberi petunjuk betulkah itu jodoh kita.