Wednesday, April 6, 2011

:: NZ episodes (Ep.7 : SuShi di New ZeaLand?) ::

....بسم الله الرحمن الرحيم 
-السلام عليكم-

•.¸¸.•´¯`•.♥.•´¯`•.¸¸.•

NZ episodes kembali.. kali ni bercerita tentang SUSHI.. kenape sushi pulak ni?? bukan ke sushi tu kat jepun????

aha.. ni la nak cerita ni.. saya ni memang dah peminat sushi since kat Malaysia lagi.. ingatkan mai new zealand tak dapat dah la makan sushi..

tapi..

sangatlah best ye kawan-kawan.. ade je sushi yang halal kat sini.. hampir setiap minggu jugak la saya menapak ke kedai sushi tu..




*addcited dah*

dah alang-alang cerita pasal makanan.. tau tak, kat sini ada restoran sate kajang??
haaa.. jangan tak caya.. ade..
see.. saya tak auta ok..

(^_^)

walaupun macam-macam ade.. still rasa nak balik malaysia..
rindu sesangat~~

hmmm~

out dulu la.. nak layan perasaan..

(^_^)

daaaa~

10 comments:

[ apexogamy ] said...

wow! huhu.. orang kat sni nak pegi sane, orang sane nak balik sni..hehe :P

adan said...

rindu kg er... layan perasaan tu jangan sampai nangis sudah.. ^_^

cemomoi said...

sushi nampak cam susye je nak makan heee

adwafarahin said...

jgn rindu2!
hehe :)

chii said...

lapa plak tgk sushi2 tu..

chii cuma mkn yg bih sardin ngan corn je :p

The Black Jubah said...

Sushi Mushi...kenapalah kau buat orang ketagih??? makan nasi panas-panas dengan seaweed strip pun jadilah.....jugek hi hi hi..

arjuna bintang said...

serius sedap!!! XD

Ihsan Arifin said...

wah macam sedap ! ;D btw, nice blog~

al_hakim said...

ade sate kajang ek?lepas ni bukak kedai nasi lemak la pulak..mesti laku kan..ehehe

Miss Tira said...

Tira kurang sikit sushi ni sebab tak tahan hanyir. Tapi kalau satay kajang jangan cakap. Feveret sejak azali lagi tu.