Friday, February 11, 2011

:: 3 HaRi LaGi + KeMpEn BeLiaU ::

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
السلام عليكم
♫❤♫❤♫❤.•*¨`*•..¸♥☼♥ ¸.•*¨`*•.♫❤♫❤♫❤
dah lama tak berblogging..(lame ke???) hm.. bizi sikit dengan preparation and jalan-jalan pusing Malaysia..
anyway..  jum proceed ke bab yang pertama..

bab 1 :
3 HARI LAGI

kalau nak ekot hari lah.. tanggal 15 febuari ni saya akan fly.. bye-bye Malaysia and hello New Zealand.. secara jujurnya.. saya TAKUT.. huhuk~
semakin hari semakin cepat pula masa berlalu..

"setiap pagi bila saya celik je mata, saya tahu yang 1 hari lagi telahpun berlalu.. dan saya masih lagi menghitung hari-hari tu.. walaupun.. ESOK BELUM TENTU LAGI ADA UNTUK SAYA.."
(T_T)

dan bab ke2 untuk entri kali ni :
'KEMPEN BELIAU'
15 febuari ni bukan sahaja hari untuk saya meninggalkan Malaysia..yang lagi penting, 15 febuari ni bersamaan dengan tanggal 12 rabiulawal 1432 Hijrah.. tau tak hari apa ni? yep. tepat sekali.. hari keputeraan Rasulullah SAW atau apa yang kita biasa sebut sebagai Maulud Nabi or Maulidur Rasul.. bersempena dengan itu.. saudara kita iaitu Al_hakim telah menganjurkan kempen ni..

"SAYA SAYANG SAUDARA SEISLAM SAYA,SAYA CINTA RASULULLAH DAN SAYA TAK AKAN SAMBUT VALENTINE DAY"

kempen ni.. encik al_hakim yang anjurkan.. sape-sape nak join.. jom lah. (^_^) sama-samalah kita berpesan-pesan, beringat-ingat, dan berkempen-kempen ye..
“Demi MASA. Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian. Kecuali yang beriman dan yang beramal soleh.
Yang berpesan-pesan dengan KEBENARAN. Yang berpesan-pesan dengan KESABARAN”.

with that.. TQ~ 

2 comments:

terokai seni said...

sebaik-baiknya semua blogger muslim takyah tlis apa pon tentang valentine, walopon tentang keburukannya sebab itu pon dah jadik promosi untuk dia

sokong kempen cinta rasul

al_hakim said...

masyeh kerana sudi join ye awak..
semoga awak berjaya di sana..jage diri bek2..=)