Sunday, March 6, 2011

:: SaYa BaHaGiA BiLa aWaK BaHaGia.. ::

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم 
السلام عليكم
❤♫❤♫❤.•*¨`*•..¸♥☼♥ ¸.•*¨`*•.♫❤♫❤♫❤

New Zealand baru start AUTUMN.. (^_^)

-AUTUMN IN MY HEART-


"Saya mahukan dia..."

apa perasaan korang kalau line 
kat atas tu kekasih hati korang kata kat korang? dia dah takmau kat korang, dia nak orang lain..hmm..

"hancur hatiku, mengenang dikau, menjadi keping-keping setelah kau pergi.."
(T__T) tsk..tsk..
 

okie, super sedih kot..
(kalau korang tak sedihpun, saya tetap sedih..)

boleh nak berlagak tabah.. boleh-boleh.. tak ada yang mustahil.. hati kita boleh dipujuk-pujuk..

"biarkan, aku menjaga perasaan ini owh..menjaga segenap cinta yang telah kau beri.. engkau pergi, aku takkan pergi.. kau menjauh aku takkan jauh, sebenarnya diriku masih, mengharapkanmu.."
(T__T) tsk..tsk..


insyaAllah boleh tahan punyelah.. saya ikhlas bertahan.. asalkan kamu bahagia..

"Biarkan waktu teruslah berputar, Mencintai kamu penuh rasa sabar, Meski sakit hati ini kau tinggalkan, Ku ikhlas tuk bertahan"
(T__T) tsk..tsk..

heartbreak

okie~ stop right there~! ape ke jiwang benor cik nurussalwa ni harini?????

(T__T) tsk..tsk..(again??!)

korang, jangan marah la ye.. saya saje je.. nak luahkan apa yang terbuku dalam hati ni.. orang kata, kalau simpan nanti bernanah pulak.. sakit-sakit..

apa yang nak saya sampaikan hari ni adalah.. kalau nak bercinta, biarlah ikhlas..

kalau dia nak pergi, ikhlaskanlah.. itu apa yang dia mahukan..

hati yang memahami cinta pasti mengerti dan bisa menerima andai orang yang dicintainya memilih yang lain..

"saya bahagia bila awak bahagia"

bila ada redha dan keikhlasan, terasa manis sebuah pengorbanan..
(T__T) tsk..tsk..
tapi, kalau tak sedih tu memang tak ada perasaan kot..huhuk~

okielah all..

cukup-cukuplah berjiwang tu.. pergi sambung buat kerja masing-masing.. nanti-nanti kita sambung lain ye..

(^_^)

cintailah yang Maha Mencintai, anda tak akan pernah sedih berkongsi kasihNYA dengan orang lain.. (^_^)

out~

33 comments:

Cheqna said...

Salam buat Salwa,

mm..entry macam sedih je..

anyway, if a relationship is not meant to be, its not walau macamana cuba bertahan..InsyaAllah akan digantikan dengan someone yang lebih baik.

Sedih akan ada but trust in Allah SWT, jiwa akan kembali tenang.

:-)

chii said...

bercinta x semestinya bersatu..
peringktat awl mg rasa sakit,geram , rasa nk tibai dia je pun ada..

tp bila lama2 pk..watpe nk berharap pd org yg da x sudi kan..

cik nurussalwa said...

ceqna : true.. yang penting, jiwa jgn kacau sgt.. hehe~ wa xsedih la.. alhamdulillah sume baik2 sahaja.. :) thnx ye na..


chii : betul2.. cinta xboleh dipaksa kan..hmm~

shatooman said...

kalu dh kena tinggal, maunya jadi tak siuman 2,3 bulan..huhuhu.. papepon, redha je la dia bukan jodoh kita.

cik nurussalwa said...

shatooman : huhu~ jgn2.. xsiuman tu penyakit woo..

SyafiqRidhwan said...

sob3. =,='

rindu kenangan lama.

cik nurussalwa said...

syafiq : isk3.. kenangan mmg untuk d kenang pun.. sob3.. huhu

ieda said...

dik .. indah bercinta x semestinya endingnya bahgia .. kita kena berdoa selalu dan tawakkal .. kena selalu percaya :)

cik nurussalwa said...

ieda : yep kak.. mmg mcm tu.. tp, siapa yg xnak bahagia kan?
:)

~setelah hujan~ said...

jangan sedih2,cari je yang lain...hehehe...senang je ckp yer tak??orang yang menanggung nyer tuhan je yang tau..semoga dapat pengganti yang lebih baik.yang penting kita sendiri kena baik.

al_hakim said...

jgn sedih2 ye..sy ade je kat sini..=)

cik nurussalwa said...

setelah ujan : hehe~ thnx.. ^_^


awak : xsedih dah.. :)

i am S!L4H.. said...

bestttt.. autumnn

alahaii jiwang2 plak nih. adehh

syufaa said...

autumn dah? waa..bestnye..hee..xpe awak..jgn cdey2 k..Allah SWT bg dugaan kat kite sbb Dia tau kite mampu atasi dugaan tu.. :)

cik nurussalwa said...

silah : hehe~ sekali sekali nk jiwang2.. blog ni kurang jiwang la.. huhu


syufa : betul tu.. syukran ya syufa :)

Im Jia aka Ming said...

salam...alaa jangan nk sedih2 lagi dah k...me oso face the same thing...=)
B strong ya...believe in ALLAH faith...ok...smile bebeh...=)

chii said...

insya allah..akan ada jodoh yg lebih baik sedang menanti kita :D

leeyana said...

sekalipun kite xlpaskan dia, bkn bg ape2 kebahagiaan kat kite..;)

AIN ADELIN said...

sedihnye kalo jadi cmni.
tabahkan ati ye :)

cik nurussalwa said...

im jia : sy okie lagi.. hehe


chii : insyaAllah dia yg terbaek.. :)


leeyana : yeah, a good point there.. :)


ain adelin : kalau mcm tu mmg sedeh woo.. tp, tu kalau la.. :)

missamy said...

sabar ye ? ada hikmah tuhh :)

naz said...

bahagia sekadar di mata, dalam hati terseksa juga rasanya :)

[ apexogamy ] said...

nape tak masuk kan lagu spanish romance sekali..baru lagi feeling..

cik nurussalwa said...

missamy : (^_^) baek..


naz : opkos.. pandai2..


dekmat : errrrr~ yg mane 1 ea? hihi

AdiaLuze said...

Sedeynye entri adik sorang ni...Takmo sedey2 la ye... Kumbang bukan sekor..kalo takmo kumbang, ada banyak lagi...Ada tebuan, ada ladybird..hehehe.. Takmo sedey2 tau !! ^_6

P/S : Bestnye Autumn...Leh tangkap feel lebey2 skit kan..Huhuhu

Si DauN CeRi said...

wuwuwuu... tetibe sy rs mcm ade kene mengena pulak dgn dr sendiri..

zaty luvlianncezzz said...

sygi mereka yg sygkn kita

:)

jemput jengok>.<
beshhh ke jd sexy??

cik nurussalwa said...

AdiaLuze : mmg lyn je autumn ni.. hehe~ thanx sis :)


si daun ceri : hehe~ same2 bertabah la ye :)


zaty : sygi diri sendiri la.. huhu

cemomoi said...

hee cinta memang kena ikhlas. kalu dah nak dia bahagia walopon dia nak melangkah pergi, kena le rela. sebab kita kata sayang kat dia, so bio le dia bahagia dengan cara melangkah pergi...

nur anis said...

insyaallah..akan ada yang menunggu awak kelak..sabar ok..^_^

cik nurussalwa said...

pak cik : huhu (T_T) sadisnye..


nur anis : he's waiting.. i noe.. :)

Siti Nur Fatimah binti Mohamad Ali said...

sabar ye wak..
ade y lagi baik..=)

AdiSuda said...

alahai sedihnya..sbar je la..^_^