Friday, May 7, 2010

::AwArD::

 ....بسم الله الرحمن الرحيم 
-السلام عليكم-

•.¸¸.•´¯`•.♥.•´¯`•.¸¸.• 

Pertama sekali syukur kepada Allah yg memberi nikmat dan belas terhadap hamba2-NYA.. dan yang mengizinkan sy berkongsi rasa dan ilmu bersama rakan2 blogger yg lain..

seterusnya sekalung ucapan terima kasih buat saudara Zulfiqry (Insan Cemerlang) yang telah sudi memberi award ni kpd sy..siyusly terharu, award pertama sejak jd blogger.. amatur mcm sy pun ade yg sudi bg award.. (✿◠‿◠) terima kasih..terima kasih.. hehe~

 

1 ) Buat Entry ttg Award Ini = Alhamdulillh sudey..
2) Copy badge "Beautiful Blogger Award" ini = done.. (◕‿-)
3) Ucapan Terima kasih kepada Pemberi Award = syukran..xie xie.. thank you.. selamat po.. arigato sekali lagi saudara ZulFiqry.. (◕‿◕✿)
4) Senaraikan 15 Blogger yang akan menerima Award dari saya pula..
11. Pacifist
  
-Alhmdulillah selesai sudah-

5 comments:

FiQrY said...

Assalamualaikum..
thnks sudi terima award..
hope dengan ini kita dapat merapatkan ukhwah dalam perkongsian ilmu..em satu 1 diharapkan tlg jaga2kan blog sy taw..bleh x??mungkin sy akan senyap dalam sebulan cz saya dah nak balik ke bg halaman..kat sana xda internet..huhuhu..hope awk tlg2 jengukkanlah blog sy taw..syukran jazilan...

Pacifist said...

salam dik nurussalwa
terima kasih atas penghargaan/ingatan ini.moga kita saling menghargai/mengigati antara satu sama lain.

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
huhu, si fiqry my juni0r yG bagi award ni rupenya..TAHNIAH!
nyway blog ni ada p0tensi dapat 'award' yG lebih besar di sana nanti..InsyaAllah =)

cemomoi said...

wuuu ada orang sayang dan ingat kat kita... tima kasih banyak t nak sangkut kat birai blog yea...

fitrijohari007 said...

thkz for the award!