Friday, September 2, 2011

:: OPEN HOUSE DI NZ ::


....بسم الله الرحمن الرحيم 
-السلام عليكم-

to be frank, kat Malaysia pun tak pernah buat open house.. this is the first time for me.. dan kat overseas la pulak..

*macam kelakar

tak reti pun nak cerita banyak-banyak.. 

tengok gambar jom?

~~~

 kek batik 

 biskut raya

 kek yogurt

kek coklat

rendang & nasi himpit

bihun sup

bihun & mee *spaghetti*

tom yam 

yang ni.. no komen~

~~~~
ini semua adalah hasil kerja 3 gadis yang rajin-rajin belaka.. ok, maybe 2 je.. sebab saya rasa saya banyak jadi bos je..

huhuk~

Alhamdulillah semua berjalan lancar, terima kasih banyak-banyak kepada semua tetamu yang hadir.. korang memang best!

insyaAllah panjang umur murah rezeki tahun depan kita buat lagi nooo..

out~

7 comments:

Cik Aqilah Wardah said...

fewwwiiiittt!!! aweks nih belakon je kan... :p

siti.naqiah said...

tehee :) bestnyeeeee <3

ARC™ said...

buat lg pls hahaha

shatooman said...

walaupon kt overseas, kemeriahan raya ttp terasa.. bestnya~

muahaha said...

sedapnya yg yogurt tuu :)

pelangi hafyza said...

wah2..rajinnya salwa..hee~

budakijaupendek said...

kek yogurt tu nampak best!
mahu sikit. hehe