Monday, September 5, 2011

:: GARANG EH? ::

....بسم الله الرحمن الرحيم 
-السلام عليكم-

saya tengah buat assignment, tapi nak off task sekejap.. 

harini kan.. saya saja la nak nak membuktikan satu sangkaan..

orang kata saya garang..

eh~ ye ke?


hoo my..

banyaknya like, tak pernah dapat like sebanyak ni..

adakah saya ni benar-benar garang orangnya?


aha.. kalau tegas tu saya setuju~
huhuk.. sikit la..


aha.. yang ni memang memahami.. 
eh, orang pendiam ni memang selalu kena macam ni ke?


opss~ sorry kawanku.. ter je tu.. wa perasan pun tak..

hehe~ ampun-ampun..

~~~

anyway, most likes tu adalah dari orang yang tak kenal saya secara rapat..
mungkin betul la kata orang, tak kenal makanya tak cinta..

saya tak garang mana lah.. sedikit pendiam dan tegas itu mungkin..

tapi kalau kena masa dan cara, sayalah orang paling ramah sekali..

after all.. 
don't judge a book by its cover ye semua..

(^_^)

out dulu.. nak sambung kelija~

ops, before tu.. nak kongsi satu ayat :

Allah berfirman dalam surah Asy-Syura ayat 43,"tetapi barang siapa yang bersabar dan memaafkan, sungguh yang demikian itu termasuk perbuatan yang mulia."

*slow2 undur diri..tata~

4 comments:

Shorim Kasih said...

garang kot, tgk muka guna header baru tu mcm garang je..hehe...bkn garang tegas kot.... ;-)

Cikli said...

perempuan elok garang daripada 'pemurah' tak tentu pasal...

puteraduyong said...

jika airmuka garang...cuba maniskan dengan akhlak dan perbuatan...garang di wajah pasti terhapus oleh manisnya budi... salam kenal ye... ;)

Asyraf Azizan said...

sbnrye ape yg org lihat pada kite, itu lah sebenarnye sifat kite :)