Sunday, September 18, 2011

:: HMM.. DIA MARAH SAYA.. ::


....بسم الله الرحمن الرحيم 
-السلام عليكم-

•.¸¸.•´¯`•.♥.•´¯`•.¸¸.•


"aku bukan gadis manja yang patuh tunduk pada kata-kata manis.. sekali sekala.. haruslah dimarah"

~~~

harini kene tegur sayang dengan si Dia..
malu! sentap pun ada..

teguran itu berbunyi begini :

"Sesungguhnya taubat di sisi Allah hanyalah taubat bagi orang-orang yang mengerjakan kejahatan lantaran kejahilan, yang kemudian mereka bertaubat dengan segera, maka mereka itulah yang diterima Allah taubatnya; dan Allah Maha Mengetahui lagi Maha Bijaksana." [4:17]

Alhamdulillah kena tegur.. 
itu.. tandanya Dia sayang saya..

kalau tidak.. terleka je lah sepanjang masa.. tau salah pun buat lagi.. haiggooo~

ni dah tahu ni.. so, mau atau tidak.. kena patuh..

tak mahu la taubat tak diterima.. takutzzzz~

Allah.. Alhamdulillah atas teguran buat hambaMU yang leka ini..



(^_^)

~~~

out~


yosh!

3 comments:

gadis kepastian said...

alhamdulillah =)

vampire and his lady said...

gamnbar? comel. dan terpikat. sis ke?? heh. dan err, boleh menimbulkan benda lain. kan?? bahaya, bahaya. #larikkk

Fatin Aliyya said...

wa, be strong k.xper, ditegur maknanya org teu care dan syg psl kita.:).sayang wa sngt2 :)