Sunday, April 25, 2010

✿DuNiA BaRu✿

 ....بسم الله الرحمن الرحيم 
-السلام عليكم-

"telah ku temui 1 dunia baru bagiku.. yg d dlmnya terdapat sahabat2 yg berilmu.. kami saling ingt-mengingati dan tegur-menegur.. menjalin ukhwah semata2 kerana Allah.. tQ Allah for this gift.. berkati dan rahmatilah kami.. Amin~ "

-BLOGS-

dulu bila mula2 tergerak hati nak buat blog, kenapa dan mengapa tak tahu pulak sebabnya.. tapi tu lah kan.. mesti ade hikmahnya Allah gerakkan hati ni untuk berblogging.. dari 1 blog ke 1 blog dijajah eh silap dijelajah.. macam cerita dikumpul dalam hard disk kepala ni.. makin lama makin suka baca blog2 kalian.. ada yang mmg akan disinggah dan dijengah setiap kali online.. suke2.. (✿◠‿◠) bnyk peringatn n cerita2 penuh pengajaran.. syukran, terima kasih, xie xie, thank you, salamat po, shukriya..(◕‿◕) teruskan perjuangn memberi peringatan ye semua..ada jg blog yg di penuhi dgn pengalaman pahit n manis blogger.. masing2 ada kelebihan.. yg lucu, yg menyayat hati, x kurang juga yg menceriakan.. 

x kira apa yg di post, asal ikhlas kerana Allah.. semoga ALLAH sentiasa memberkati usaha2 tersebut..

(◕‿◕✿)

-salam ukhwah semua-

•.¸¸.•´¯`•.♥.•´¯`•.¸¸.•

ikhlas,

 nurussalwa hilmi @ manna_salwa

 


1 comment:

Unknown said...

Assalamualaikum..
hope segala ilmu yg kita berkongsi ini mendapat rahmat dari Allah..dan hope semua kawan2 kita yg membaca blog kita ni dapat kembali ke jalan Allah...itu tujuan kita yg paling utama..ilmu Allah ini begitu banyak..yang teramat sgt2..semoga ilmu yg kita kongsi dapat diamalkan..insya'Allah...