Friday, February 10, 2012

:: sisters in deen ::



....بسم الله الرحمن الرحيم 
-السلام عليكم-

•.¸¸.•´¯`•.♥.•´¯`•.¸¸.•


tak mudah untuk menutur kata bila diri dalam dilema rasa..

tapi..

untuk korang diri ini teruskan juga. 


:)

my sisters,
antara benda paling best and sweet yang pernah saya lalui adalah bersua muka dan berukhwah dengan kalian yang super duper comel and cantik plus baik-baik.. 
kite suka sangat! 

(^_^)

ada yang dulunya bila kita jumpe or berselisih kita buat tak tahu and tak kenal je.. walhal maktab yang kita tinggal bersama ni bukannya sebesar negeri kedah (yang tak berapa besar pun.. hehe).. ada pulak dulunya satu blok kolej kediaman, tah tah satu flour je tapi tak perasan! ih3.. bila makan pergi cafe yang sama, bila nak printing pergi koop yang sama, bila nak baca buku or at least nak duduk dalam ekon, kita pergi library yang sama..huhuk. kelas pun sama.. al maklumlah bukan semua kos ada kelas, ade je yang floating~~~ =.="
hehe.. apelah kite ni kan..

tapi.. tapi..

semalam tu sweet sangat lah!
rasa macam dah lama je kenal rapat dengan korang.. ♥ ni pun dah rindu-rinduan ni.. TT__TT

kite baca al mathurat sama-sama, bukan sama-sama kita je, dengan alam-alam sekali, burung-burung, pepohon yang meneduhi kita.. and lantai court yang asalnya semua datang dari Allah.. owh osem! 
pastu kita sharing-sharing, walaupun rasa macam saya je yang banyak bebel.. hehe sowee andai adalah khilaf insan hina ni ye.. :)
then, kita main! part main ni pun best jugak.. and part sharing ibrah / pengajaran after game la yang paling menyentuh hati.. moga ketukan dan sentuhan hidayah itu akan melembutkan lagi hati-hati kita untuk mengenal si DIA dengan lebih dekat lagi.. insyaAllah.. 

dear sisters,
hidayah itu datang dan pergi, bila sudah disapanya, jom sama-sama kita raikan ia, sambut baik-baik, jaga elok-elok, jangan bagi ia merajuk and tinggalkan kita.. nanti yang rugi tu kita kan.. TT__TT
hooo.. takmo jadi insan rugi, di dunia apatah lagi di akhirat.. nehi-nehi.

rasa takmo je balik rumah. nak duduk kat ipsah ni and join korang bersweet2 lagi nanti.. *jelesnyeeee*

takpe2.. insyaAllah tahun depan kita jumpe lagi okie! 

jangan lupa untuk sentiasa ingat antara satu sama lain dalam utaian doa kita sehari-harian.. especially bila kita baca doa rabhitah after al mathurat yep.. moga tautan hati antara kita bertambah erat.. walau jauh dimata, insyaAllah dekat dihati..   


sampai bertemu lagi sisters..
take care.
jaga hati, jaga iman, jaga amal, jaga hidayahmu okie. 

sekian.


3 comments:

fatihah azemi said...

best sangat semalam kan kan? :)

Fasihah Supian said...

lain kali ajak sy sekali :)

Anonymous said...

(^_^)

baby~hehe