Saturday, September 25, 2010

RANT NO.1

mungkin susah nak fahamkan semua orang..
nak buat semua orang faham..
nak puaskan hati semua orang..
bila satu betul, dua salah.. 
bila dua betul, empat pulak jadi salah..
kadang-kadang rasa beratnya..
kadang-kadang juga rasa macam.. "biarkan saja"
tapi, 
ada masanya kita terluka..
...

5 comments:

Dr. Shukri Ustaz Suliman Sujak said...

cik wawa...Kadang-kadang kita sendiri juga terlupa Rasulullah lebih terluka dari kita,lebih dicaci dimaki dari kita, namun Allah sering memujuk baginda untuk terus berjuang melalui wahyuNya..ubatnya, carilah pujukan itu di Al-Quran, fahami maksudnya, dan isnyaAllah luka itu akan sendiri sembuh, yang salah akan betul dan pastinya mereka akan memahami suatu hari kelak..~

iszieylyanziy said...

chill,,bykkn bersabar

cintahati said...

bila kita terluka baru kita kan mengerti perasaan orang yg pernah kita buat dia terluka..

nur kartina said...

nk cakap ape pun xtau.kartina. tp satu je bede saye blaja dlm idup. awk kene terus terang kat orgtu.bincang baik2x. biar die tau. kalu saye org melukakan ati awk, saye suke kalau awk bgitau ape yg saye dh buat so that I lbih hati2x. n dpt self-reflect.tu cthla.

Misz_Aimi said...

betul tu yunk...., kadang2 macam nak biarkan je.., tapi ada masa mmg kita terluka... nak berterus terang xmudah kalau seorg lagi tu ego melangit..., sabar yunk.., hdp mmg mcm tu...