Tuesday, September 28, 2010

:: my story no.1 ::

....بسم الله الرحمن الرحيم 
-السلام عليكم-

•.¸¸.•´¯`•.♥.•´¯`•.¸¸.•

ada orang kata, blog ni tak ada identiti 'nurussalwa hilmi'.. hehe~ ye ke ? 
yep, kalau nak diikutkan blog ni tak personal sangat.. tapi, ada jugak here and there saya include kan tentang diri saya.. erm.. meh la kita baca sikit tentang apa yang berlaku pasal saya okay.. entri ni hanyalah mengenai perkongsian pengalaman je k..

disebabkan macam dah agak lebih 6 bulan saya memelihara blog ni (sila ketawa kalau mahu..haha), takkan nak start dari cerita 6 bulan dulu kan? so, kita start dari peristiwa hari ini je la okay? 

okay, hari ni.. saya.. dapat.. pakwe duet raye.. hehe~ best kan? dah tua-tua pon dapat duet raya lagi.. lagi pulak harini dah syawal ke 20.. haaa.. memang kenalah dengan umur saya yang dah 20 jugak ni.. (^_^)
errrrr.. agak-agak anda semua la kan, pada usia berapakah seseorang itu tidak layak menerima duet raya?
kalau nak diikutkan dalam sistem perlembagaan famili saya lah kan (kesan masuk kelas perlembagaan).. selama mana seseorang itu tidak bekerja, maka dia layak untuk menerima duet raya. setuju? nampak gayanye.. ni la tahun terakhir saya menerima duet raya.. 2 years tak join diorang beraya, then bile join balik dah praktikum. yeah. memang sudah melayakkan diri untuk menjadi penyampai mohor besar raja-raja duet raya la gayanya.. 

erm.. lagi satu protokol dalam famili; "duet raya meningkat seiring usia" so, selagi tak kerja, dividen duet raya tu akan makin banyak la.. best tak? huhu~

pape pon, yang penting bila raya ni bukanlah duet raya.. yang penting tu bila ray ni kita mengeratkan lagi hubungan silaturrahim sesama kita kan..

=)
terima kasih kepada KAK ANIS aka roomate lame untuk angpow ni.. masyeh~~~ hehe

dah la tu kan.. sikit2 cukup.. nanti-nanti saya cerita lagi okay.. kang hampa yang baca ni boring.. abes la.. sunyi sepi ::❤❤❤ThE GaRdEn oF LoVe ❤❤❤::  ni.. hehe~

till next entri,
= have a nice day and be happy always k =

p/s : kepada pakcik cemomoi .. "adekan duet raye untuk saya?" huuuuu~

1 comment:

Fatin Aliyya said...

aku pun nk det raya jugak.haha:)