Sunday, July 25, 2010

:: ViTaGeN ::

....بسم الله الرحمن الرحيم 
-السلام عليكم-

•.¸¸.•´¯`•.♥.•´¯`•.¸¸.•

sayangi diri anda setiap hari.. vitagen!

hehe~ korang biasa dengar tak tu? ala.. kat tv selalu je ade jingle ni.. hihi.. macam kanak-kanak je kan.. sy suke minum vitagen ni.. tapi, yang nak saye taep pepanjang harini bukanlah pasal vitagen.. tp, pasal THE LOVE TO OURSELVES.. yerp..! SAYANG PADA DIRI SENDIRI..

sy paling suker yg kaler hijau tu.. epal! nice~ tp sume pon suke jgk..

okie.. menyayangi diri sendiri.. self hating is destructive, sume org tau kan.. the secret to happiness is to love ourselves.. erm.. menyayangi diri sendiri tu kirenye mcm perkara asas la dalam hidup ni.. macam mane nk hidup kalau bende asas mcm ni pon kite tak ada?? kan?  its still ok if orang nak benci kite (mintak dijauhkan..), tapi musibah besarlah tu kalau kita pon membenci diri kita sendiri.. jika ade yang tak kena dengan diri kita ni, rase macam kurang je.. sepatutnya kita mencuba untuk memperbaikinya.. kan? kalau kita pon tak sayang diri sendiri, macam mana orang laen nak sayang kita.. betul tak?

kepada siapa yang membaca ni.. marilah kita menyayangi diri sendiri okie..

so, minum la vitagen banyak2 k..
=)
huhu~


 saya sayang diri saya~
till next entri..
salam selamat..~

3 comments:

cemomoi said...

weikkk jadi agen vitagen ke ni...

masam le menda alah ni, bebudak suka la kot

an_nissa89 said...

suke vitagen oren..the one and only..hee~~

manna_salwa said...

cemomoi : sy bdk2 la... huhu~

k.nisa : ijau la best.. akk kan suke ijau.. hihik =)