Friday, November 26, 2010

:: WaHHHHH~! ::

....بسم الله الرحمن الرحيم 
-السلام عليكم-

•.¸¸.•´¯`•.♥.•´¯`•.¸¸.•

sape ada menonton samarinda kat TV3? ala.. cite baru tu.. AYOUB. tah la kan.. saya tak tengok sangat pon. kalau tak salah, baru setakat episod 2 je.. ape yang menariknya cerita ni? ntah la.. hihi. tak tahu. nak tahu, tengok sendiri k..



 sebab cerite ni la ada yang panggil saya NEK WA.. adui.. muda remaja macam ni pun boleh dipanggil nek ke? ih3.. xpe la..

sebenarnya, ada 1 scene dalam cerita ni yang dirakam kat gerai tepi jalan yang menjadi milik ENCIK AYAH saya. huhuk~ tu je lah yang nak cerita pon.. iye-iye je panjang lebar.. huhuk~

ni NOLEP ngan AYOUB.. hihhi.. IQRAM DINZLY..

femes la gerai ENCIK AYAH lepas ni..

huhu~

tu je la..

out~

11 comments:

al_hakim said...

xnak wat entry konon..ih2..

biskut said...

IQRAM DINZLY..nih lha yg berlakon dalam citer Zoo tuh kan...Hmmm..kenal dia nih.

leh tumpang femes gak lar aku.chak!

manna_salwa said...

al-hakim : uhuk~! bia la.. jgn jeles. hihi

biskut : die belakon dlm zoo ke? oooo.. huhu
chak back!

~my p'ception~ said...

hahahha.......
femes la nnt kdai 2...
leh g...hehe

manna_salwa said...

my : jempu2.. huhu

Far8 budak baik said...

hahaha mesti femess nyerr wahhh

manna_salwa said...

far8 : hehe.. femes la konon..

manna_salwa said...

far8 : hehe.. femes la konon..

paan sabri said...

fuhh.. pasni confem femes ames la.. haha..

manna_salwa said...

paan : huhuk~ ye la kot. hehe

dya adriza said...

kenapa panggil nek wa hehe~