Monday, October 3, 2016

The Garden Of Love Kembali

Assalamualaikum wbt.

Ini bukan dah lama, ini dah berkurun dah tak update blog.
hidup sangat menekan, sampai tak ada masa nak menaip. Haha.

Dulu start blogging umur baru nak masuk 20. Sekarang dah 26. Siap dah kawen lagi. Rasa tua benau.

Sesungguhnya saya ingat nak buat blog baru tau, tapi bukan ke tak baik membazir? :p

Starting from today, saya nak membebel mengenai relationship je, saya ni takdelah berpengalaman mana pun, tapi sikit-sikit tu ada la. Mostly apa yang saya akan share adalah berdasarkan pengalaman saya sendiri dan untuk pedoman saya sendiri jugak. Manusia mudah lupa, seorang insan bernama Nurussalwa ini, lebih mudah lupa dari orang lain. :p

Harini azam lain, esok langgar semacam je azam tu. Baiklah saya tulis sini, at least bila saya baca balik, saya jadi sedar diri.

Haha.

Banyak sangat haha nya. Patut dah makin matang.

Okay lah. Buat masa ini. Cukup.

Saya cuba share an issue a day okay. :)

Goodnight,

Nah belanja gambar kawin satu. Siapa kenal suami saya? Orang pertama komen link blog dia dengan betul, saya akan poskan hadiah.



Love,

'Dah tak Cik' Nurussalwa.

Out~


No comments: